سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساعت 11:51 عصر دوشنبه 91/2/4

غربت هوای آلوده شهر من

غربت هوای تنهایی ما در فضای درد

غربت سکوت من و انزوای سرد

 غربت نه طعم  ادویه داردو نه بوی یاس

غربت به خواب رفتن کارتن خواب  کوچه هاست

غربت عروسک زیبای گل فروش  

غربت نوای نی  وساز دختر فقیر در ناکجاست

غربت تمام  حرفهای ناگفته من است

غربت یعنی رفتن من و اشکهای مادرم

 غربت همین اشکهاست اشکهای عاشقی

 غربت یعنی بزرگ می شوم

 در سخت ترین لحظه های ناب

غربت چقدر غریب وبی کس است 

غربت یعنی کاغهای موزه در جهان 

زیبا ست اما خالی ز صاحب و ملک

دنیا یعنی همین غربت به معنای ناب  ناب

 

 


¤ نویسنده:

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 
 Atom 

:: بازدید امروز ::
7
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
49155

:: درباره من ::

کلبه تنهایی من


ساده ام مثل نگاه کودک،گهگداری آرام مثل آرامش آب ،و دمی چون موج خروشان من همانم که در این تنهایی به خدا و به زمین اندیشم و به انسا نهایی که در این نزدیکی روی سکوی صداقت به امید فردا دل گرمی دارند من همانم که خدا می داند که چه حسی دارم و چه روحی آرام عاقبت با رو حم به سراغ می و مستی و خدا خواهم رفت

:: لینک به وبلاگ ::

کلبه تنهایی من

:: آرشیو ::

یادگاری از مهربانم

:: لینک دوستان من::

****شهرستان بجنورد****
محمد قدرتی
وبلاگ بروبچ باحال خودمون